Verhoog je omzet door te adverteren in Google

Krijg nieuwe klanten via Google AdWords

Scroll

Scrollen_Hablar_klein

✓ 7 mensen

✓ 40+ vaste klanten

✓ Focus op resultaten

Bereik potentiële klanten

Meer bezoekers op je website? Direct gebeld worden? Via Google AdWords bereik je mensen die naar jou op zoek zijn!

Betaal enkel voor relevante bezoekers

Je betaalt pas wanneer iemand op jouw advertentie klikt. Ook beslis je zelf wie jouw advertentie te zien krijgt. Dat is pas kostenefficiënt!

Inzicht in de resultaten

Meten is weten! Gelukkig kan je op het internet heel goed meten wat er allemaal gebeurt. Zo zie je op elk moment wat jouw investering je oplevert.

Start met het budget wat bij jou past

Jij bepaalt wat je uitgeeft. Zowel lokale als internationale bedrijven maken succesvol gebruik van Google AdWords.

Onze werkwijze

1. Kennismaking

In een persoonlijk gesprek leren we jou en jouw bedrijf goed kennen. Hier nemen we natuurlijk rustig de tijd voor. We praten onder andere over jouw dienstverlening, doelgroep, markt en onderscheidend vermogen.

Is er een goede klik en ben je 'klaar' voor Google AdWords? Dan is het tijd voor de tweede stap!

2. Advertentiestrategie

Succes kun je niet van geluk af laten hangen. Een AdWords campagne valt of staat met de juiste advertentiestrategie. Dit kan gaan van 'Willen we lokaal of regionaal adverteren?' tot 'Laten we advertenties enkel zien op momenten dat we telefonisch bereikbaar zijn?'

3. Advertentiecampagne inrichten

We maken jouw campagne, advertentiegroepen en zoektermen aan in je eigen Google AdWords account. Ook stellen we diverse advertentie-extensies in (bijvoorbeeld om jouw telefoonnummer of locatie in de advertentie te laten zien). Wij bedenken effectieve advertentieteksten en nemen alles met je door voordat de campagne live gaat.

4. Rapporteren en optimaliseren

We zijn live. Superspannend natuurlijk! Daarom houden we je goed op de hoogte. Eerst heel regelmatig, later eens in de maand via een duidelijk rapport en een telefoontje.

Google AdWords werkt het beste wanneer je er regelmatig aan werkt. Dat betekent continu analyseren, bijsturen en testen. Zo halen we elke maand het optimale uit jouw advertentiebudget!

Waarom kiezen voor Hablar?

Hablar-Samen-groeien-min

Samen groeien

Klein beginnen, groot winnen! We geloven heilig in lange termijn samenwerkingen. Hoe groter jij wordt, hoe beter!

Hablar-Focus-op-resultaat-min

Focus op resultaten

Marketing draait om het verkopen van producten of diensten. Gebeurt dit niet, dan doen we ons vak niet goed. Resultaten staan voorop!

Hablar-eerlijk-min

Eerlijk

Nog niet klaar voor Google AdWords? Dan gaan we niet jouw geld verspillen. We vertellen wat er nodig is om later samen te knallen.

Hablar-AdWords-Testimonial-manon-relou-min

"Sinds onze samenwerking met Hablar hebben wij veel positieve reacties én nieuwe klanten gekregen. Ik kan ze bij iedereen aanbevelen!"

Manon Relou — Praktijkhouder bij Praktijk Relou B.V.

Praktijk-Relou_Logo

Veelgestelde vragen

Hoeveel kost Google AdWords?

Je betaalt twee soorten kosten: advertentiekosten en beheerkosten.

Advertentiekosten betaal je aan Google. Je krijgt hiervoor relevante bezoekers op jouw website. Je betaalt niet voor de weergaven van je advertenties. De kosten per bezoeker (klik) hangen af van de zoektermen en de kwaliteit van de advertentiecampagne en landingspagina. Dit kan uiteenlopen van minder dan €1,- tot meer dan €10,-. Het maandelijkse budget is afhankelijk van de kosten per klik en jouw doelstelling. Hoe meer klanten je wilt krijgen, hoe hoger het budget. Over het algemeen is een minimaal maandbudget van €300,- aan te bevelen bij lage kosten per klik en €500,- bij wat hogere kosten per klik. We geven hierover advies op basis van jouw markt en doelstellingen.

Advertentiebeheer doen we vanaf €197,- per maand. Met dit bedrag zorgen we ervoor dat jouw advertentiebudget zo effectief mogelijk wordt ingezet. We zorgen o.a. voor zo laag mogelijke kosten per klik, sluiten zoektermen die niet goed presteren uit en testen verschillende advertentieteksten. Ook rapporteren we maandelijks over de resultaten en hoe we dit de maand erop weer wat gaan verbeteren.

Wat is een landingspagina

Een landingspagina is een specifieke pagina op jouw website waar een bezoeker op komt nadat hij of zijn op een advertentie heeft geklikt. Deze pagina bevat relevante informatie en een interessant aanbod voor deze bezoeker. Het doel van dit soort pagina's is om zo veel mogelijk bezoekers tot een gewenste actie aan te zetten.

Is dit geschikt voor mijn bedrijf?

Ja, in 99% van de gevallen wel. Mensen gebruiken Google om praktisch alles te vinden. Zo lang jij een interessant aanbod voor een duidelijke doelgroep hebt, kun je Google AdWords inzetten om dit aan de man te brengen.

Hoe kom ik erachter of AdWords winstgevend is?

Het leuke aan adverteren in Google is dat de resultaten erg goed meetbaar zijn. We kunnen bijvoorbeeld bijhouden of iemand een contactformulier invult of jou belt. Aan dit soort acties kan een bepaalde waarde toegekend worden. Zo krijgen we goed inzicht in de ROI (return on investment) van jouw investering.

Kan ik het ook zelf doen?

Dat is een optie. De basis is relatief eenvoudig gemaakt door Google. Helaas zijn het de details die het verschil tussen succes of mislukking bepalen. Wanneer je het zelf wilt doen, zou je op z'n minst een training moeten volgen hierin en het vaknieuws lezen om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen. Ook zul je regelmatig moeten inloggen en wijzigingen aanbrengen om je campagne te optimaliseren.

Heb je hier geen tijd voor (of zin in)? Dan kun je het beter uitbesteden aan een professional. Hij of zij kan je ongetwijfeld wijzen op dingen waar je zelf nooit bij zou hebben stilgestaan.

Ik ben al veel geld verloren aan Google AdWords. Kan dat anders?

Wat vervelend... We horen dit regelmatig. Graag horen we van je hoe je het toen hebt aangepakt (of hebt laten doen door een ander bedrijf). Vaak kunnen we laten zien waarom het niet gelukt is en wat er anders zou kunnen om wél waar voor jouw geld te realiseren.

Ik sta al hoog in Google. Heeft AdWords wel zin?

Fantastisch! Niks zo fijn als gratis bezoekers natuurlijk. Helaas verschijnen er bovenaan Google ook advertenties van jouw concurrenten. Samen met een kaart van Google Maps is jouw website misschien niet eens direct zichtbaar! Het is dus verstandig om ook te adverteren - om zo bezoekers binnen te halen die je nu toch nog misloopt.