Nieuwe website voor Aertery

Scroll-Icon-Animation
aertery-logo-100

Opdrachtgever:
Aertery B.V.

Sector:
Financiële dienstverlening

Opdracht:
Website, Webteksten, Beeldmateriaal

Over Aertery

Tegen de tijd dat een factuur ter incasso gaat, is het al te laat. Aertery ondersteunt bedrijven daarom over het gehele betalingstraject. Met een goede strategie, proactieve aanpak en een ervaren team verbetert het team de kaspositie van bedrijven. Omdat mensen bepalen wanneer ze betalen, staat een persoonlijke aanpak bij Aertery voorop.

Tjaart Burema - oprichter van Aertery

Veel bedrijven in de incassobranche hebben een harde aanpak. Uit onze ervaring is echter gebleken dat een harde aanpak niet altijd juist is! Wij gaan het gesprek aan met de debiteur, achterhalen wat er speelt en nemen de argumenten om niet te betalen weg. Dat kan vriendelijk én duidelijk.

Aertery-homepagina-min

Op de homepagina van Aertery maak je kennis met 'Het avontuur van de factuur'. Per dag zie je waardoor bedrijven facturen later betalen en welke dienst van Aertery hierop aansluit.

De tekst gaat verder onder de testimonial.

Tjaart-Burema-Rond

"De nieuwe website onderscheidt ons vanaf de eerste seconde van onze concurrenten. De grondige aanpak van Hablar gaf mij een fijn gevoel!"

Tjaart Burema — Oprichter van Aertery B.V.

aertery-logo-100-wit
Aertery-productpagina-min

De bezoeker staat centraal op de pagina's over de dienstverlening van Aertery. We zorgen ervoor dat de lezer zich herkent in de probleemgebieden en zich dus gehoord voelt. Vervolgens introduceren we de oplossing en laten duidelijk zien wat dit hen oplevert.

Onderaan de pagina bieden we via relevante blogartikelen extra informatie aan bezoekers die nog twijfelen.

Aertery-artikelen-min

Kennis staat voorop bij Aertery. Op de website kan het team alles delen wat ze maar kunnen bedenken. We zetten lezers aan tot actie door o.a. evenementen en diensten tussendoor én onderaan artikelen uit te lichten.