In 2019 nemen we enkel klanten uit de automotive aan

Specialisatie automotive

Zo, het hoge woord is eruit. Het is spannend om te specialiseren. Kun je (snel) genoeg nieuwe klanten aantrekken en schrik je bestaande klanten niet af?

Een ding is zeker; we willen altijd het maximale resultaat behalen. Voor klanten, medewerkers en onszelf.

Zolang we alles voor iedereen blijven doen, gaat dat niet gebeuren.

Tijd voor verandering.

Specialiseren in een of enkele diensten is geen optie. Onze klanten hebben geen tijd om met verschillende bedrijven contact te hebben over hun marketing. Ze hebben het al druk genoeg.

Bovendien is marketing geen optelsom, maar een vermenigvuldiging van activiteiten. De verschillende disciplines versterken elkaar.

Daarom nemen we vanaf 2019 enkel klanten uit de automotive aan. We hebben nog een lange weg te gaan voordat we hét automotive marketingbureau van Nederland zijn, maar deze uitdaging gaan we met plezier aan.

Volgende week publiceren we een bericht waarin we uitleggen waarom we voor de automotive kiezen.


Jaap van Leent en Karim Tazmi

Vragen? Neem contact op.

Avatar

Karim Tazmi

Merk specialist.

Neem contact op met Karim via karim@hablar.nl

Laat een reactie achter